כחול לבן פוצצו את המו"מ עם הליכוד: נתניהו קורא לגנץ לגלות אחריות

איתי גדסי No Comments on כחול לבן פוצצו את המו"מ עם הליכוד: נתניהו קורא לגנץ לגלות אחריות

בכחול לבן פוצצו את המו"מ מול הליכוד וברגע האחרון ביטלו את הפגישה השלישית המתוכננת בין נתניהו לגנץ. בכחול לבן טענו, כי לא הבשילו התנאים להקמת ממשלת אחדות. בליכוד האשימו את לפיד בגלל רצונו האישי לשבת על כיסא ראש הממשלה בכל מחיר. הערכה: נתניהו יחזיר את המנדט לנשיא

21:01
30.04.24
אבי מימרן No Comments on "הסרטון שהפיץ החמאס מעודד, אבל לא מתייחסים למסרים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה במו"מ הקואליציוני: ברגע האחרון בוטלה הפגישה המתוכננת למחר (רביעי) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ. למעשה בכחול לבן פוצצו את המשא ומתן בין המפלגות. הערכות הם כי כבר מחר (רביעי) יחזיר ראש הממשלה את המנדט לנשיא לאחר שבכחול לבן לא מעוניינים להקים קואליציה בכל מחיר עם נתניהו. ראה"מ סירב להצעתו של ליברמן להיפגש עמו. בסביבת נתניהו שלחו את ליברמן אמרו לו כי ילך להקים ממשלה עם גנץ והערבים.

מכחול לבן נמסר: עם צאת חג ראש השנה, שוחחו ראשי צוותי המו״מ מטעם סיעת כחול לבן וסיעת הליכוד, ד״ר יורם טורבוביץ והשר יריב לוין. סיעת כחול לבן הודיעה כי בשלב זה לא בשלו תנאי הסף לקיום מפגש יעיל נוסף של צוותי המו״מ, ולכן מחר יום רביעי לא יתקיים מפגש כזה. לפי העניין והצורך יתקיים מפגש בהמשך השבוע או בשבוע הבא.

מהליכוד נמסר: בליכוד נדהמו מהחלטת כחול לבן לפוצץ את המשא ומתן ולבטל את הפגישות בין ראש הממשלה נתניהו לגנץ ואת הפגישה המקדימה בין צוותי המו״מ שנקבעה למחר.

כחול לבן החליטה להפסיק את המשא ומתן לאחדות וללכת לבחירות – הכל בגלל שיאיר לפיד מחבל בממשלת האחדות משום שאינו מכין להסכים לרוטציה בין נתניהו לגנץ, אלא רק לרוטציה בינו לבין גנץ.

ראש הממשלה נתניהו שב וקורא לבני גנץ לגלות אחריות, למנוע בחירות ולהיפגש עימו מחר כמתוכנן.



0 תגובות